Satalaatta turnaus 2012 kevät

21.4.2012 Sata Laatta- turnauksen mitalistit:

1. Mikko & Pertti    KIS

2. Markku & Petri  ERP

3. Jani & Tapio     TYR

Jo perinteeksi muodustunut ystävyysduppeli (Sata Laatta YD) pelattiin tänävuonna muutamien poisjääntien johdosta 13 joukkueen voimin Siikasuon talvihallissamme.

Pelit pelattiin 16 joukkueen CUP-kaavion mukaan jolloin kaikille osallistujille tuli runsaasti pelejä. Alkusarjan jälkeen pidettiin lounastauko, maukkaan keiton oli valmistanut seuramme puheenjohtaja Eija-Liisa Leino.

Pelejä jatkettiin normaalin pudotuskaavion mukaan ja erittäin tiukkojen ja hyvätasoisten otteluiden jälkeen finaaliin selvisivät Markku & Petri Eurasta ja Mikko & Pertti Kalvolasta.

Finaali kulki Mikon & Pertin hallinnassa ja päättyi lopulta melko selvään 13-7 voittoon.

Erityismaininnan ansaitsee myös pronssijoukkue jossa pelasivat Tapio ja vasta 13-vuotias Seuramme junioripelaaja Jani Mäkinen.

Kiitokset kaikille osallistujille ja tervetuloa kesällä kokeilemaan uudestaan taitojanne XXV Vammala Openiin.

Terveisin

Kilpailukoordinaattori